[bread_crumb][/bread_crumb]

unleashing potential.

Opgericht door de huidige directeur Joost Dam als Venture Intellegence Africa (Viafrica) in 2001 en hernoemd tot Digital Education Africa Network (DEAN) in 2016.

Digital Education Africa Logo

branding.

DEAN wilde een nieuwe richting in. Zoals de project focus met het vroegere Viafrica vooral gericht was op donaties en het daarmee aanleveren van digitaal lesmateriaal willen ze zich nu vooral profileren als een NGO die ook meerwaarde wil leveren door educatie en het trainen van onderwijzers. Daarom ook een nieuwe naam en een nieuwe uitstraling. En wat doe je als je wilt opvallen tussen het druk bevolkte land van de NGO’s? Je bent duidelijk in taal en je claimt een opvallende kleur die past bij wat je te vertellen hebt. Designerij verzorgde het complete plaatje, online en offline

Digital Education Africa Network Stijlgids
Digital Education Africa Network Stijlgids
Digital Education Africa Network Stijlgids
Digital Education Africa Network Stijlgids
Digital Education Africa Network Stijlgids
Digital Education Africa Network Stijlgids
DEAN icon set
DEAN project document

online.

De user interface is op alle devices door het responsive design blijvend overzichtelijk. De duidelijke CTA’s brengen de bezoekers precies waar ze zijn moeten. Met duidelijke typografie en sfeervolle afbeeldingen wordt de boodschap die DEAN wil vertellen op een heldere manier overgebracht. Donateurs kunnen direct doneren en zien meteen waar hun donatie ingezet wordt op de verschillende projectpagina’s. Neem een kijkje en wordt ook partner van DEAN..!

DEAN-mobile-phone

Wat ik voor deze opdracht gedaan heb

Branding

Grafisch ontwerp

Ontwikkelen

SEO

Onderhoud

De nummers liegen niet..

DEAN resultaat kinderen betrokken
450125

betrokken kinderen

DEAN resultaat leraren opgeleid
1024

docenten opgeleid

DEAN resultaat deelnemende scholen
323

deelnemende scholen

Vind je mijn werk goed en wil je contact opnemen? Gebruik dan dit formulier!

Of volg mij op Facebook, Instagram of LinkedIn