unleashing potential.
Opgericht door de huidige directeur Joost Dam als Venture Intellegence Africa (Viafrica) in 2001 en hernoemd tot Digital Education Africa Network (DEAN) in 2016.
branding.
DEAN wilde een nieuwe richting in. Zoals de project focus met het vroegere Viafrica vooral gericht was op donaties en het daarmee aanleveren van digitaal lesmateriaal willen ze zich nu vooral profileren als een NGO die ook meerwaarde wil leveren door educatie en het trainen van onderwijzers. Daarom ook een nieuwe naam en een nieuwe uitstraling. En wat doe je als je wilt opvallen tussen het druk bevolkte land van de NGO’s? Je bent duidelijk in taal en je claimt een opvallende kleur die past bij wat je te vertellen hebt. Designerij verzorgde het complete plaatje, online en offline
online.
De user interface is op alle devices door het responsive design blijvend overzichtelijk. De duidelijke CTA’s brengen de bezoekers precies waar ze zijn moeten. Met duidelijke typografie en sfeervolle afbeeldingen wordt de boodschap die DEAN wil vertellen op een heldere manier overgebracht. Donateurs kunnen direct doneren en zien meteen waar hun donatie ingezet wordt op de verschillende projectpagina’s. Neem een kijkje en wordt ook partner van DEAN..!
Wat ik voor deze opdracht gedaan heb
Grafisch ontwerp
Ontwikkelen
SEO
Onderhoud
De nummers liegen niet..
betrokken kinderen
docenten opgeleid
deelnemende scholen